Traffic Day 2016: konferencja dla e-commerce

Jeśli szukasz nowych pomysłów i inspiracji na rozwój swojego e-biznesu, to mamy coś dla ciebie! W czterech miastach Polski spotkają się praktycy e-commerce i podzielą wiedzą na temat rozwoju sklepów internetowych. Sprawdź szczegóły konferencji Traffic Day 2016.

Traffic Day to konferencja poświęcona tematyce e-commerce, skierowana do właścicieli sklepów internetowych, osób odpowiedzialnych za marketing w e-commerce oraz tych, którzy myślą o założeniu własnego e-biznesu.

Jeśli jesteś przekonany, że skuteczna reklama to jedyna rzecz, jakiej brakuje twojemu biznesowi, weź udział w tym spotkaniu. Wieloletnie doświadczenie w promocji sklepów internetowych – od małych, przydomowych aż po branżowych liderów – sprawia, że Traffic Day to obowiązkowy punkt w kalendarzu każdego praktyka biznesu online.

Dlaczego zdecydowaliśmy się zostać partnerem tego wydarzenia? Zobacz wypowiedź organizatorów:

Z WebePartners bardzo dobrze uzupełniamy się naszymi usługami. Nasze działania reklamowe w dużej mierze bazują na popularnych i masowych kanałach, które często mają dodatkowe cele poza generowaniem sprzedaży. WebePartners jako program afiliacyjny ma za zadanie przede wszystkim skutecznie generować sprzedaż bez żadnych dodatków i otoczki. Poza tym posiadamy wielu wspólnych klientów i widzimy w ich panelach statystycznych, że ruch dostarczany z afiliacji może być opłacalnym źródłem.

Poznaj szczegóły konferencji Traffic Day 2016: program

webepartners partnerem konferencji traffic day e-commerce

Powiązane wpisy

webePartners admin

WebePartners to sieć afiliacyjna dla e-commerce. Pomagamy sklepom internetowym zwiększać sprzedaż, a internautom zarabiać na promowaniu produktów i usług w zamian za prowizję.

Traffic Day 2016: konferencja dla e-commerce
Tagi: